Perşembe, Mayıs 18, 2006

Tea Time'dan Çilekli Muhallebi..


Ne zamandır Mine'nin yapmış olduğu çilekli muhallebiyi yapmak istiyordum.. Cumartesi gecesi evde 1 kase kadar çilek kalınca ve canım da hafif bir tatlı isteyince tamam dedim, denemenin tam zamanı.. Sütlü tatlıları her zaman şerbetli tatlılara tercih etmişimdir.. Özellikle de tatlının içinde sevdiğim meyveler olunca yemeğe doyamıyorum.. Tarifi birebir uyguladım sadece her kupun içine 1 adet savoyer bisküvisi ekledim.. Mutlaka bu hafif ve leziz tatlıyı denemenizi ve soğuk yemenizi tavsiye ediyorum.. Tarife buradan ulaşabilirsiniz.. Bu güzel tarif için teşekkürler Mine..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Zeynep'cigim, öncelikle güzel blogun hayirli ve uzun ömürlü olsun. Daha önce görmemisim kusura bakma, bir-iki gün önce tesadüfen kesfettim seni.

Cilekli muhallebiyi yapmana cok sevindim. Afiyetler olsun efendim. Ayrica mas fasulyeli piyazini da gördüm simdi. Cok güzel bir sey degil mi, su mas fasulyesi :) Ellerine saglik.

Zeynep dedi ki...

Mine'cim, teşekkür ederim iyi dileklerin için..
Çilekli muhallebilerimizi o kadar çok sevdik ki, afiyetle kısa sürede tükettik:)
Maş gerçekten çok leziz ve görünüşü de oldukça sevimli bir fasulye.. (Senin salatan da çok leziz gözüküyordu bu arada:)