Cuma, Mayıs 12, 2006

Çam Fıstıklı Maş Piyazı


Her ayın ilk pazarı düzenli olarak kuzenler biraraya gelmeye çalışıyoruz, arada fire versek de çoluk-çocuk, evli-bekar yaklaşık 20-30 umuz toplanmış oluyoruz...
Geçtiğimiz Pazar kuzenim Gülgün ablalarda toplandık.. Ben de sevgili Tijen İnaltong’un ‘Her Güne Bir Yemek’ kitabından ‘Çam Fıstıklı Maş Piyazı’nı yapıp götürdüm.. Kalabalık olduğumuz için verilen ölçüleri 3 katı kadar arttırdım..


Tarife genel olarak sadık kalsamda ufak tefek değişiklikler ve ilaveler yaptım… Evde kırmızı biber kalmadığından dolayı, hem lezzet vermesi hem de renk katması için sert domateslerden kullandım.. Bunun dışında tarifte olmadığı halde mısır, kapari, biraz acı pul biber ekledim.. Ben de dahil olmak üzere tadanlar beğendiği için gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim çok lezzetli bir salata oldu ve sıkça yapılacaklar arasında yerini aldı..

Hiç yorum yok: