Cuma, Temmuz 28, 2006

Zeytinyağlı Patlıcan

Pişmeden önce...

Ve piştikten sonra...

Zeytinyağlı yemeklere son derece düşkün biri olarak Münevver'in zeytinyağlı patlıcanını görür görmez denemek istedim ama iş yoğunluğundan pazara gidemeyen ben, marketlerdeki irice patlıcanların arasında incelerini bulamadığım için öylece kaldı..
Sonra ne mi oldu, efendim yaz dönemini Sapanca'da geçiren amcamların bana gönderdiği sebzelerin arasından taptaze, bahçe ürünü patlıcanlarda çıkmaz mı, hemde incecik:)
(Tabii bahçe ile uğraşan ve amcamın acemi bahçıvan diyerek takıldığı yengeme çok teşekkür ederim, kısmet olursa bu hafta sonu kendi ellerimle sebze toplamayı hayal ediyorum..)
Tarife buradan ulaşabilirsiniz, ben sadece domates miktarını biraz daha arttırdım.. Tarif için teşekkürler Münevver!

Hiç yorum yok: