Pazartesi, Temmuz 10, 2006

Davet..

Pazar günü gelen misafirlerimiz için hazırladığım davet sofrası.. Sofra hazırlama, yemekleri kontrol etme telaşesi içerisinde fotoğraf çekmek oldukça zor geliyor bana.. Bunun için bana birinin yardımcı olması gerekiyor.. (Çektiğim fotoğrafları eleştiren eşime duyurulur:)

Menümüz:

* Sade pirinç pilavı


* Fırında biberiyeli kuzu kol, (etleri 1 gece süt ve z.yağı karışımında beklettim ve pişerken birkaç tane taze patates ekledim)
* Z.yağlı biber dolması
* Çoban salata

* Barbunya pilaki
* Bol domates soslu, patlıcanlı fırın biftek

* Sütlü patates püresi

* Tel şehriye salatası

* Etli dolma (kabak+biber)



2 yorum:

ZeYNeP dedi ki...

Sofranız cok guzel gorunuyor ellerinize sağlık,
Bende onca kosturmacadan sonra resim çekmede fazla vakit bulamıyorum, vakit kalmıyor, yanınızda yardımcı biri olursa belki:) Anne ve eş olabilir:) Tek olunca cok zor, helede cocuk varsa aman...

Sevgilerimle,
Figen

Zeynep dedi ki...

Her fotoğraf çekiminde o kadar panik oluyorum ki, bu telaşe ve acemilik ister istemez (fotoğrafların ortalanmamaları başta olmak üzere) sonuca yansıyor.. Her seferinde de sizin de dahil olduğunuz takip ettiğim bir çok blog sahibini güzel çekimlerinden ötürü takdir ediyorum..(darısı başıma:)
Bu arada sofra ile ilgili yorumlarınız için teşekkür ederim..
Sevgiler,
Zeynep