Çarşamba, Mart 28, 2007

Kaburga Dolması & Gavurdağı Salatası


Dün gece akşam yemeğine davetli olduğumuz Mine Abla sağolsun mükellef bir sofra hazırlamıştı bizlere.. Fotoğraflar sofranın yoğun rağbet gören iki lezzetine ait.. Tabii sofra bunlardan ibaret değildi.. Menüde yer alanlar;

- Kremalı ve Terbiyeli Kabak Çorbası
- Kaburga Dolması + İç Pilav
- Gavurdağı Salatası
- Zeytinyağlı Enginar
- Kereviz Salatası
- D.bakır Turşusu
- Közlenmiş Biber
- Savoyer Bisküvili Sütlü ve Çikolata Soslu Tatlı

Çorbanın fotoğrafını çekmediğime çok üzüldüm, çok lezzetli bir çorbaydı ama tarifi alındı ve en kısa sürede yapılacaklar arasında yerini aldı.. Kaburga Dolması ve Gavurdağı Salatasının tariflerini ise alıralmaz yayınlayacağım...


16 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Cok lezzetli gorunuyor :) Davet sahibi gercekten marifetli bir bayanmis :) Umarim sizde tariflere cok ara vermeden devam edersiniz :)
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Zeynep hanim, sizi tanidigimi dusunuyorum acaba dogru bir tahmin mi cok merak ettigim icin sormak istedim :) Soyadiniz K. harfiyle mi basliyor acaba :) Isyeriniz Taksim civari :)
Sevgiler...

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba Zeynep.Kaburga dolması harika gözüküyor...Tarifini yayınlarsan çok sevinirim.selamlar Bengisu.

Tijen dedi ki...

Sevgili Zeynep,
Siteni Mutfakta Zen'in linklerine eklediğimi bildirmek istedim. Ellerine sağlık paylaştıkların için.

pelin dedi ki...

merhaba
harika bir iftar sofrası olmuş.yemeğin ve çorbanın tarifini bekliyoruz. sevgiler

pelin dedi ki...

bu arada bu blogunu ilk ziyaretim ama seni linklerime ekliyorum bundan sonra takipteyim

Yaren dedi ki...

Kaburga dolmasi harika görünüyor,cok zahmetli agir bir yemek bence.Mine ablanin da ellerine salgik.Tadan yiyen herkeze afiyet olsun.

Adsız dedi ki...

hımmm O ne güzel bir görüntü öyle.. Daha öğle yemeği yememiş biri için hele ki :))Ekrana yapıştım :)Mine ablanızın ellerine sağlık.

sıcacık sevgiler...

Bu sırada sayfamdaki blog manşete yeni yazdığınız yazıların başlıklarını eklerseniz diğer arkadaşlarda haberdar olabilirler. Sizi orada görmek beni çok sevindirecektir..

www.misssgibi.com

EZGi :)) dedi ki...

merhaba blogunuzu yeni keşvettim. tüm lezzetler birbirinden nefis görünüyor.ellerinize sağlık sevgiler

EZGi :)) dedi ki...

merhaba blogunuzu yeni kesvettim.tüm lezzetler birbirinden enfes.
ellerinize saglık
sevgiler

Adsız dedi ki...

selammmm. bacım kimin kemiklerini kırıp doldurdunuz bakiim:))) blog aleminde sayım yaptım eksik yok çok şükür herkes sağlam:))) bu kesin dana filandır:)ellerinie sağlık çok nefis gözüküyo. bu arada aşağıdaki kurabiyen ve ikea marka yeşil tabaklı fincanın nefis ben daha kocayı kandırıp alamadım şu takımı:))) çok öptüm kolay gelsin sana:)))

Yaren dedi ki...

Merhaba arkadaslar bu gün saat 14.00 te Türkiye saati ile 15.00 te AYYA Bayan blogcular kahvesinin acilisi var.Tüm blogcu arkadaslari davet ediyoruz,buyursunlar. Aynur Yaren

www.ayyachat.blogspot.com

Adsız dedi ki...

kaburga dolması muhteşem görünüyor.ellerinesağlık.

ebruli pastalar dedi ki...

Zeynep'ciğim,

Kaburga dolması falan, saraylara laik bir sofra olmuş:)
Ev sahibinin ellerine sağlık ve sana da çok teşekkürler bu sofrayı bizlerle paylaştığın için.
Sevgiler..

Semra Altay dedi ki...

MERHABA,
GERÇEKTEN MÜKEMMEL BİR SOFRA OLMUŞ.
AFİYET OLSUN.
SEVGİLER.

Zeynep dedi ki...

Hepinize yorumlarınız için çok teşekkür ederim. 5 yıl süren sessizliğimde sitemi ihmal ettiğim için yorumlarınızı görmemiştim ama bugün girip de okuduğumdaki mutluluğumu anlatamam.
Sevgiler,
Zeynep